poniedziałek, 7 marca 2011

Gta Iv / Oczekiwanie na V

Grand Theft Auto IV . Chyba kazdy z nas mial godność grać w ten tytuł. Ja przeszedłem go zaraz po premierze na Huraa pomijajac cut-scenki itp. Teraz przechodze 2gi raz ogladajac cut-scenki . Wiecie co ? Gra sie diametralnie rozni , ogladajac przerywniki filmowe aż kipi klimatem , fabula jest genialna. Wczuwam się w postać Niko Belicia i jego perypetii. Naprawde! 2gi raz gre napewno skończe , kwestia tego ile czasu wolnego bede miec , a matura za 2 miesiace :) . Gra nie starzeje sie jak dla mnie , jest tam tyle mozliwosci , tyle pojazdow , tyle ciekawych misji , ze chce sie grać i grać . Pomijam kwestie multiplayera , on mnie nie rusza . Jednak dla tych co pomijaja przerywniki filmowe , zalujcie , przekonalem sie na wlasnej skórze. Ogolnie lubię cut-scenki , jednak w gta bylo ich za duzo (tak poczatkowo myślałem). Mielismy Gta Iv , 2 dodatki , które chce sobie zakupic po maturce , ale grałem u kolegi na ps3 troche to byly tez bardzo fajne. Kiedy zobaczymy V ? Analitycy krzycza terminami zapowiedzi , tu E3  , Gamescon , Vga , cała masa zapowiedzi , ze zobaczymy zapowiedz. Ale popatrzmy na Rockstara. Gta to cholerny blockbuster. W 2010 wydali Red Dead Redemption , undead nightmare do tego , ktory jest takze bardzo rozbudowany. Teraz pojawi sie L.A Noire. W perspektywie czasu mamy jeszcze Agenta na ps3 , Max Payne 3 and Gta V ? Mam nadzieje, ze rockstar teraz troche wolnych sił przezuci na Gta i chcialbym na E3 dowiedziec sie , ze gra bedzie mniej wiecej w 2012 czy tam na zime 2011 jeszcze. Chodzi mi o oficjalne potwierdzenie kolejnej części serii. Ciekawe jakie czasy bedzie prezentowac? Chciałbym aby to była kontynuacja Vice City. Obie części były wyśmienite. MAm dość szarego Liberty City , chce plaże ! klimaty Miami i wiele podobnych. Myśle , ze to Gta co nadejdzie bedzie ostatnim na ta generacje sprzętu. Mimo wszystko. Pozostaje czekać do E3 w czerwcu i liczyc na zapowiedź. Swoja droga , zagrałbym wkońcu w Max Payne 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz