wtorek, 8 marca 2011

Microsoft pracuje nad nastepca xboxa 360

Napewno pracuje juz od dawna . Tylko teraz poszukuje za posrednictwem pewnego serwisu dodatkowych pracowników. Nie oszukujmy sie , ten moment nadchodzi , kiedy xbox 360 pojdzie w odstawke a na jego miejsce przybedize nowa konsolka. Konsolka pojawila dobrych pare lat temu , 2005 r? Pobawie sie w analityka i powiem , ze rok 2013 bedzie rokiem nowego xboxa a rok 2014-2015 ps4. Chociaz mozliwe, ze juz za rok nintendo wyskoczy z nowym Wii. Ciekaw jestem ceny , kompatybilnosci z kinectem itp. Ja stawiam , ze za szybciej niz 4 lata konsolki nie kupie , chyba , ze zycie daloby mi troche wolnego czasu i wolnej gotowki , ale z jednym i drugim trudno. Ciekawia mnie tytuly startowe , rozbudowanie uslugi xbox live . Grr az kipie z ciekawosci. Napewno miłym aspektem byłoby jakby gry z xboxa 360 dzialaly na nowym. Wersje pudelkowe , games on demand czy gry z xbl arcade. Na pocztaek stawialoby to wiele tytułów startowych. Jednak tworcy napewno zechcieliby zeby sprzedawac gry z nowej konsolki a nie starej. Wiadomo, zeby developerom sie oplacalo produkowac. Serie jak fifa/nba napewno beda wychodzic na nowym xboxie jak i na 360 , skoro ps2 jest caly czas wpsierane to 360 czemu nie? Ciekawi mnie aspekt, mamy mafie 3 , gra sie pojawia na next genach ale czy wyjdzie na xboxa 360? hmm ciekawe. Ciekawe czy blue-ray bedize odtwarzany , jakie parametry bedzie miala konsolka i jaka cena poczatkowa. To wszystko jest naprawde ciekawe. Polemizowac moglibysmy tak pol dnia a nawet wiecej.Niby xbox 360 ma byc wspierany do 2015 , zobaczymy. Kinect napewno bedzie kompatybilny , moze tylko jakos poprawia jego precyzyjnosc. Dla graczy najlepiej by bylo jakby ta generacja potrwala z 4 latka jeszcze. Czy tak nam zalezy na lepszej grafice? Jednak zdajemy sobie wszyscy sprawe , ze konsole hamuja rozwoj grafiki na pctach. JEdnak twórcy musza sie dostosowac. Wiadomo , wiecej kopii sie sprzedaje na konsolkach. Całe dziecinstwo grałem na pc , teraz jestem konsolowcem , na pc gram tylkow  "hirołsów III" niesmiertelna stragegia:). Jednak gdy juz bede pracowac , zarabiac na siebie chcialbym miec jakiegos handelka , pc , stacjonarna kosnole.Ale czy wtedy nadal bede graczem? gram juz dobre 10 lat , ale czy za 5 lat nadal bede grac? Jednak jestem troche casualem , tzn gram w gry "normalne" ale przed kosnola jednorazowo spedzam max 3 godziny. Chociaz bywalo , ze w fife 11 czy dragon Age gralem po 6h non-stop. Narazie ciesze sie tym co mam! Osobiscie czekam na wiesci jakie bedzie ps4 , nowy xbox. Teraz wczuje sie w little jacobaz GtaIV i powiem.
Irie Rasta ,
Bless Ya   !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz