czwartek, 3 marca 2011

Mafia 2 , Godny sequel?

Ostatnio nie pisalem , bo troche nie miałem czasu , trochę jakoś nie miałęm chęci , trochę obowiązki.
Ale przed paroma dniami skończyłem Mafie II , grę wyczekiwaną przez wielu , w niektórych kręgach uważaną za kultową. Jakbym miał użyć jednego słowa opisującego te grę to "zajebista". Pożyczyłem od kolegi w celu przejscia i sie kurde zakochalem w klimacie. Joe , Vito , Henry , Eddie i cala spółka robią cholendarnie dobrą robotę. Jest strzelanie , są pościgi i wiele innch rzeczy. Troche brakuje mi tutaj sandboxa typowego , ale to gra innego formatu. CZy to dobrze? czy to źle? Gierke na allegr mozna za 80zl kupic spokojnie na konsole , wiec jak ktos sie wacha to brać :) Jest krótka , to fakt , ale ludzie , widzieliscie drugie takie piekne miasto? Tak ładnie odwzorowane? Miasto zmienia się wraz z biegiem fabuły , pojawiaja sie nowe modele aut , stroje ,wszystko sie zmienia! graficy mieli kupe roboty przy tym . Brak Sandboxa i Multi troche boli ... nie mowie tutaj o jakis klasycznym multi , ale np ... We 3 macie obrabować bank  , czy rozprawić sie z kilkoma bossami , taka co-operacja. Troszke mi tego brakuje , 8-10h rozgrywki to troszke malo jak na taka produkcje. Tak mocno wyczekiwana , ale kto wie czy sandbox nie byłby porazka tutaj? Fakt,  nie ma co robic w miescie , oprocz paru sklepow z ciuchami itp. Ale gra nie byla planowana na sandboxa wiec dziwic sie nie mozna takiemu stanu rzeczy. Najwiekszym obok klimatu plusem jest fabula ,wczuwajac sie , naprawde chcialem pomoc matce , siostrze, czulem sie za nich odpowiedzialny jak glowny bohater a rzadko mi sie do zdarza w grach.Ogolnie historia bardzo mi sie bardzo podobala , chociaz pod koniec zaczelem sie gubic nawet , moze dlatego , ze gralem duzymi dawkami , bo chcialem szybko plytke oddac. 2 dni mi zajelo przejscie(nie jestem graczem typu 6h przed konsola non-stop). STrzelanie jest cholernie mocnym atutem , jest realistyczne , destruktywne otoczenie , realistyczne bronie , grrr miodzio poprostu.Kazdy kto gral w gta IV a czeka na nowego Saints Rowa czy niezapowiedziana (jeszcze ^.-) czesc gta niech kupi mafie , gra kosztuje grosze a nie pozaluje tego .

Polecam ponizsza video-recenzje w jezyku polskim.


ps. Wybaczcie za przerwe w redagowaniu ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz