środa, 9 lutego 2011

Tron : Evolution / Dlaczego to sie nie sprzedało?

W 1982 roku do kin wszedł film Tron. Do tej pory jest kultowy wsród sympatyków kina sci-fi. W 2010 znowu zawitał do nas tron , dlaczego teraz gra sie nie sprzedała? Powodów jest kilka:

a) Ludzie idący w tamtym roku niekoniecznie byli/są graczami więc gra ich nie rusza , rzecz naturalna .
b)Gra to totalna klapa. Oprócz ciekawego desingu nie ma nic do zaoferowania. SZybko sie nudzi , gra sie mało przyjemnie , nawet pełna polska wersja językowa nie przemawia do mnie. Takim tytułom mowimy stanowcze NIE.
Możliwe , że są tacy , ktorzy chętnie poturbowaliby mnie za te słowa  , ale patrząc z punktu widzenia gracza nie chce  żeby tytuł żerował tylko na kultowej marce jak w przypadku Jamesa Bonda. Chcielibyście być zalewani filmikami , dziennikami developera co 2 lata z beznadziejnego trona , który jest robiony na szybko i ma nadzieje , ze marka sprawi , że gra sie sprzeda. Mam nadzieję , że nie. Chyba tylko twórcy , którym na rękę takie rozwiązanie. Przykrą wiadomością jest tylko , ze ludzie pracujący w tym studiu zostali zwolnieni. Jednak programiści dlugo pracy szukac nie powinni. Wiemy jaki jest rynek pracy. Chciałem tylko pokazać ludziom , ze jest więcej tytułów kultowych kiedys , które obecnie mają mniejszą siłe przebicia i nie sprzedają się jakby tego oczekiwali producenci. Może producenci zastanowią się nad sensem robienia takich chłamów.Plus dla konsumentów ode mnie ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz