środa, 9 lutego 2011

Bad Company 2 : Vietnam / warto zainwestować ?


Vietnam ,czyli najnowszy dodatek do Bad Company 2. Czy warto zainwestować? Jeśli podobał wam się multiplayer w podstawce w dodatku będziecie się czuć znakomicie. Sliczne krajobrazy , kapitalny soundtrack , to wszystko buduje  klimat. Trzeba nadmienić iż teksty mówione w vietnamie są inne niż w podstawce. Jadąc czołgiem możemy słuchac jednej z kilku radiostacji. 

Mapy
Mamy 5   mapy , było 4 jednak Dice dodało Operation Hastings. Wszystkie mapy są troche inne. Wszędzie mamy liche budynki , mosty , wodę , pojazdy . Wszystkiego jest pod dostatkiem a już napewno miejsc dla snajperów. Masa krzaków pozwala schować się odpowiednio gdy np w gorączce podłożymy ładunek , pyk chowamy się i nagle 2 nieszczęśników probuje rozbroić ładunek , jednak kończy się to dla nich niepomyślnie. Dlatego trzeba być bardzo ostrożnym podejmując jakieś działania.  Ciężko mi coś napisać innego o mapach oprócz tego , że są śliczne , aż chce się po nich biegać.
Profesje
Tutaj standardowo , mamy 4 profesje. Nie mają bronie czerwonych kropek , więc strzelanie jest odpowiednio inne. Mi to pasuje , szczególnie bronie medyka. Który zamiast defiblyratora posiada tutaj strzykawkę. Mimo iż mapy mogą być wymarzone dla snajperów takich tutaj nie ujrzymy. Jest ich bardzo mało. Chociaż są miejsca gdzie aż się prosi żeby zagrać snajperem. Szczególnie jak wspinamy się na szczyt góry jakiejś (zapomniałem nazwy mapki)
Taktyka
Tutaj nic nie ulega zmianie ,nadal najlepsza taktyka to znajomi z headsetami i zgrana ekipa. Wiadomo , jak czasami nie ma z kim pograć można samemu , wtedy się też świetnie bawisz , ale jednak wiadomo , co gra ze znajomymi to ze znajomymi.
Podsumowanie
Dodatek spełnił moje oczekiwania . Nawet powiedziałbym , że lepszy jest od podstawki. Od kiedy mam vietnam (tydzień po premierze jakoś kupiłem) Podstawkę multiplayera odpaliłem 3x może. Dla mnie to Must Have dla fanów Battlefielda. Warto zainwestować te pare zł/msp , serdecznie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz