poniedziałek, 7 lutego 2011

Nowe Call Of Juarez , strzał w dziesiątkę czy żerowanie na marce?

Właśnie przeczytałem o nowej grze techlandu , Call of Juarez :The Cartel. Gra zostanie wyadana latem , czyli prace trwały z 2 lata od premiery "więzów krwi". Gra przeniesie nas do WSPÓŁCZESNOŚCI , czyli koniec z dzikim zachodem.Jednak klimatami nowej gry będzie Los Angeles , Meksyk. Motyw narkotyków , korupcji itp. Wszystko ładnie , pięknie , 3 osoby na obrazku mogą sugerować co-op do 3 osób? Nie wiem. Wszyscy wiemy jak ciężko jest przebić się nowym markom i sprzedać w pokaźnym nakładzie. Techland zdaje sobie z tego sprawę, dlatego użyta jest nazwa Call of Juarez. Tylko czy nie jest to żerowanie na marce? Rozumiem posunięcie ich, gra napewno będzie typu AAA , więc wpakowali w nią parę milionów. Zrozumiałe , że gry to biznes i nikt nie chce stracić kasy. Dlatego gra nie nazywa się np. The Cartel , tylko Call Of Juarez: The Cartel. Mimo wszystko call of juarez jest dość znaną marką w branży gier. Najbardziej znaną marką techlandu. Wydawcą pewnie będzie Ubisoft i on zajmie sie marketingiem produkcji , więc jestem spokojny o to , że dowiemy sie o grze sporo zanim ona ujrzy światło dzienne. Nowoczesne klimaty są bardziej popularne od umarłego juz trochę dzikiego zachodu. Filmów o narkotykach , gangsterach powstaje zdecydowanie więcej niż o Lucky Lucku i jemu podobnych . Techland mierzy przez to w większą grupę odbiorców , zrozumiałe , tylko czy musowo było użyć przedimka Call of Juarez?My sie dziwimy Techlandowi , Activision chcialo wydać modern warfare 2 jako bez przedimka Call of Duty i zainteresowanie grą w ankietach spadlo drastycznie i zrezygnowali z tego pomysłu. Tylko ile prawdy w tym? Nie wiem. Cięzko rozpisywać mi sie o tej grze na podstawie jednego obrazka i wstępnej zapowiedzi , ze pracownicy techlandu są podekscytowani , ze pracuja nad tym projektem .Gadka szmatka , ale ciekawi mnie czy techland jest w stanie zrobić lepszą grę od Bound in Blood. Mi sie podobał ten westernik , ale mimo wszystko bardziej kręcą mnie kartele narkotykowe , przestepstwa.Dziki zachód w dzisiejszych czasach wymiera , mało filmów powstaje , gier (tak tak  wiem o red dead redemption i Gun). Jeżeli Techland zrobi dobrą grę to wybacze im żerowanie na marce , natomiast jak będzie to typowy średniak to dużo stracą w moich oczach .Myślałem, ze tylko wiedzmak nowy i bulletstorm to polskie tytuły na ten rok typu AAA, na szczęście sie myliłem. Czekam na dalsze informacje Techland! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz