czwartek, 17 marca 2011

Conviction , czy przemiana Sama Fishera wyszła na dobre?

Dziś przyszła mi paczka z Splinter Cell : Conviction. Wieczorem odpaliłem konsolkę i chciałem sobie pograć i zobaczyć czy seria trzyma poziom . Tak , seria trzyma poziom , napisze odrazu o tym. Rynek sie zmienia , gracze nie chcą sie za bardzo skradać , kombinować 20min jak przejść dany pokój z przeciwnikami, gracze chcą akcji , gracze chcą mocnej strzelaniny i Ubisoft wykorzystując markę przekształcili skradankę na skradankową strzelanke. Możemy przechodzić na spokojnie i takie coś preferuje , wydłuża to rozgrywkę , dodaje adrenaliny , wymaga myślenia , ale można przejść a'la rambo. Strzelanie jest bardzo fajnie zrobione , możemy wpaść centralnymi drzwiami a możemy wyjść oknem jednym a wejść drugim i przy okazji wyciągnąć delikwenta za okno. Mamy tryb egzekucji , gdy zabijemy kogos wręcz to zaznaczamy RB 2 typków , potem Y i Sam autoamtycznie likwiduje ich jednym strzałem. Czasami naprawde może to uratować nam tyłek. Widziałem moment iż uruchomiłem alarm w samochodzie a strażnicy podeszli zobaczyć co sie stało , dzieki temu uniknęłem walki , takich smaczków jest więcej , tylko trzeba szukać dobrze.Możemy gasić światło , zestrzeliwać lampy , żyrandole , cień to nasz sprzymierzeniec!Mamy możliwości przesłuchiwania typków , w sensie za szyje i rozbijamy np szybe takim typem a on nam wtedy mówi to co chcemy usłyszeć.To się naprawdę dobrze sprawdza , takiego czegoś jeszcze nie było, naprawde rozbijamy twarze o szybe , o pisuar , o drzwi i wiele innych. I Like It.! System osłon jest równie fajny,wszystko jest intuicyjne i sprawdza sie idealnie wręcz jak dla mnie .  Mamy dodatkowe misje do co-op przez xbox live /split screen , trzeba nadmienić iż są to całkiem nowe misje a nie tylko mapki z singla.Fabuła nie jest wybitna , ale dla mnie odpowiednia.Motyw śmierci córki Fishera  i odejście z agencji , jest wporzadku , choć bez fajerwerków. Pograłem dzis 2 godzinki i naprawde jestem zadowolony  , gra naprawdę tania jest na chwile obecna i polecam wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz