wtorek, 5 kwietnia 2011

Jakich Gier chcielibyście zobaczyć ekranizacje?/ Part 1

Chciałbym poruszyć ostatnio modny temat filmów na podstawie gier. Chciałbym przedstawić propozycje dotyczące ekranizacji gier, będzie ich 10. D.Oczywiście na myśli nie mam filmów  Uwe Bowlla , tylko prawdziwe wysokobudżetowe produkcje typu AAA:



#10 CALL OF JUAREZ

Rozpoczne Patriotycznie ! Westerny to gatunek wymierający w masowej kulturze. Ostatnio tylko Call of Juarez i Red Ded Redemption przypominają o takich czasach. Od kilku lat nie byłem w kinie na żadnym westernie  , w telewizji pokazywane są wyłącznie stare filmy , jest to gatunek niszowy , więc dlaczego nie spróbować nakręcić filmu o 3 braciach , o miłości , poświęceniu ? Owi bracia są bardzo charyzmatyczni i mają przysłowiowe "jaja".  Mogłaby być z tego bardzo ciekawa historia  , mój ojciec bardzo lubi westerny i ostatnio nawet rozmawialiśmy na temat ich braku w kulturze masowej. Spójrzmy na potencjalne grupy odbiorców:
-Gracze , każdy gracz pójdzie obejrzeć film na podstawie gry , która mu się spodobałą,
- Fani Westernów , Oni cierpią bardzo tutaj , brak czegokolwiek dla nich , zostały im klasyki , nie mam na myśli tutaj komedii z Jackie Chanem  która była puszczana w publicznej telewizji , mówie o prawdziwych westernach z krwi i kości.
-Reszta , ludzie którzy z przypadków losowych pójdą na film , ludzie których będzie trzeba bardziej przekonać o filmie niż pozostałe grupy.
Jak do tej pory nie było ani słówka o filmie , szkoda.


#9  DEAD SPACE

Miejsce 9 zajmuje Dead Space . Film tutaj jest dużo bardziej prawdopodobny niż w przypadku gry Techlandu . Gra stanie się prawdopodobnie całą serią , mamy komiksy , mamy  film anime itp. Jednak wybrałem ten tytuł troszkę z pobudek osobistych. Seria Resident Evil była moją ulubioną w aspekcie horrorów , jednak ostatnia część dała ciała i po wyjściu z kina byłem cholernie zawiedziony. Nawet 3d nie dało mi satysfakcji , mimo iż efekty były bardzo ładne. Nie każdy jest fanem horrorów , ja nim nie jestem , jednak Film z tej serii chętnie bym zobaczył , szczególnie ekranizacje 1 części , która jest kapitalna swoją drogą. Kto nie chciałby w 3d przemierzać pokłądu Ishimury, rozczłonkiwać poczwary i oglądać litry krwi. Trochę chorej rozrywki nikomu nie zaszkodzi. Jednak Dead Space 16+ mówie nie , tylko porządny horror , nie kolejny Resident Evil.


#8 Metro 2033
Miejsce 8 to Metro 2033. Proszę , przenieście to do kina , do szerszej publiki. Nawiedzane metro przez potwory i przez najemników , walka o przetrwanie i motywy nadprzyrodzone to jest to ! Jednak film chciałbym w rosyjskimi głosami , żadne angielskie czy polski dubbing. Moskiewskie metro , rosyjskie klimaty to tylko rosyjskie głosy. Grę przeszedłem również z rosyjskimi głosami , dla porównania włączyłem angielskie i szybciej wyłączyłęm niż włączyłem. Metro ma ZAJEBISTY klimat ,mało jaka gra dorównuje mu , chce to w kinie ! Chce spacerów po powierzchni , walki z "demonem" ,  jak i obrony bazy przed "they". Pościgów za najemnikami jak i skradania się w kanałach  , niestety nie zapowiada się na to.

#7 Homefront
Homefront jako gra nie odniosła zbytnio sukcesów w recenzjach. Jednak czy z tego nie mógłby powstać ciekawy film? Pomyślcie sobie , rok 20XX , Korea za pomocy broni masowego rażenia itp atakuje USA , prowadzi okupacje kraju. Jest to bajka , wiadomo , ale ile razy można oglądać amerykanów jako tych zwycięskich i tych co nie mają sobie nic do zarzucenia? Chciałbym zobaczyć ameryke na kolanach ale nie po ataku ufo tylko realnego przeciwnika ! Zawsze to coś nowego w kinach. Recenzji fabuły nie ma sensu streszczać dokładnie , każdy wie o co chodzi w temacie.
Jak seria utrzyma sie po premierze jedynki to myślę iż możemy kiedyś zobaczyć taki film.
Ps. Niedługo kolejne filmy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz