piątek, 8 kwietnia 2011

Jakich Gier chcielibyście zobaczyć ekranizacje?/ Part 2

Wybaczcie  , że nie pisałem , ale musiałem przygotować ustna prezentacje z polskiego na maturę a to wbrew pozorom nie jest proste , jednak jedziemy z koksem dalej ;

#6 Wiedźmin

Kolejny polski akcent w zestawieniu . Dlaczego wybrałem wiedźmina ? Jestem fanem Geralta , jego charakteru , dodatkowo lubie to "uniwersum". Biedne wieśniaki , którzy płacą za zabicie potworów , strzygi itp. Serial akurat z Michałem Żebrowski był kiepski technicznie , jednak mimo to oglądałem wszystkie odcinki w tvp2 jak leciały (rzadko oglądam telewizje) . Odmieniec , który szuka swojego miejsca we świecie , który jest traktowany jak odrzutek przez wieśniaków , jednak ma przyjaciół w postaci jaskra np . Nie ma ludzi nastawionych neutralnie do wiedźminów a jak mówią , że są to kłamią. Everybody Lies - Dr. House. Film wysokobudżetowy z Geraltem napędziłby machinę , kino to szerokie medium więc marka staje się automatycznie popularniejsza. Narazie gra wychodzi jedynie na PC , jednak wersje konsolowe są prawie pewne. Wydając grę na konsole rozszerzą marke , jej znajomość , serial , książki to raczej tylko w naszej  ojczyźnie , ale film? Cały świat stoi otworem. Zapewne taki film , który spodobałby sie casualowi  mógłby być jedną z przyczyn dla których zakupi on grę. Narazie gram w pierwszą część aby odświerzyć sobie wszystko przez 2gą częścią .

#5 Gears Of War
Kto nie chciałby się zrelaksować przed tv oglądając film o 4 twardzielach rozpier**** tysiące locustów? Walka ludzi o przetrwanie to temat troszkę  temat oklepany , jednak mnie to kręci. Reżyser miałby tutaj szerokie pore do popisu , przed "rozbudzeniem" locustów i po , czyli fabuła 1 bądź 2 części a tutaj już nadchodzi. Dzień po moich urodzinach :) . Tutaj film tylko wysokobudżetowy , kiczowi mówie stanowcze nie ! Żadne anime , ani nic podobnego . Tylko film 16/18+ (jak wiemy , większa grupa odbiorów od 16) w którym Marcus Phoenix z Donem będą jak  duet śmierci. 3d mile widziane !

#4  Alan Wake
Tutaj sprawa prosta , genialny klimat gry chciałbym zobaczyć na ekranie. Podobna sytuacja jak z metro , jednak klimaty alana bardziej mi odpowiadają. Tutaj ciężko opisywać dlaczego chcę film bez spoilowania , ale ta gra jest genialna i chciałbym to na ekranie kina. Może akurat w kinie alan nie będzie walczyć latarką , ale czy to nie ma potencjału na dobry thiller? Wydaję mi się , że owszem! Alan , Alice , Barry oraz światło i mrok. Grając czułem się po części w lostach , to "coś" chce mnie zabić , zabić moją żonę , chce kolejna książkę alana. Prosze aby Remedy dostarczyło jak najszybciej drugą część i zaspokoiło moją ciekawość. Brakuje mi obecnie takich filmów , które ogląda się bez mrugania , czy wychodzeniem do WC. Ostatnio wciągnął mnie tak Resident Evil : Apocalypse. Poprzednie częśći owszem jeszcze bardziej , ale ostatnia część to trochę straciła klimat. Jeżeli film miałby być tak klimatyczny jak gra to organizuje miedzynarodową składkę na nakręcenie filmu !

ps. Najlepsza 3 juz niedługo.
Dlaczego nie ma exclusivow z ps3? niestety nie mam tej konsoli i nie gram w te gry , więc nie moge pisać o czymś o czym nie mam pojęcia. Wybaczcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz