wtorek, 5 kwietnia 2011

Przecieki w sprawie Gta V ?

Odkopałem informacje jakoby pewien hacker włamał się do Rockstara i wyciągnął pewne informacje na temat Gta V ;
-Rockstar Pracuje nad 2 grami z serii , jednak miasta były już kiedyś w serii;
Zapewne jedna część to konsole stacjonarne & PC a 2ga to NGP. Vice City 2 i Gta London 2 ? Wcześniej pojawiały się przecieki w związku z Vice City. Nie miałbym niczego przeciw temu , Vice city oprócz San Andresas było moją ulubioną częścią. Co do 2giej części nie wypowiem się , nie grałem w Gta London.

- Premiera w 2012r.
Tutaj akurat jakbym miał rzucić jakiś termin to akurat 2012. Gta 4 była w 2008. Dodatki były w 2009-2010. Zależnie od edycji i platformy. Dlaczego nie 2012? Wkońcu markę trzeba szlifować cały czas. od 2008 roku przez 4 lata dojdzie nowe pokolenie graczy wchodzące w okres pełnoletności i mają możliwość (legalnie) zagrać w ową serię. Teoretycznie taki gracz zamiast zakochać się w Gta może wybrać inny tytuł a w Gta zagrać przy okazji. Nie znam osoby , która miała styczność z grami , która nie grałaby w  Grand Theft Auto. 2012r to dobra data i w miare pewna (Nie jestem M.Patcher , ale...)

-E3 Comming
Gdzie mielibyśmy sie dowiedzieć o nowej części Gta jak nie na e3? Haker rzekomo posiadający dane powiedział , że jeśli Rockstar nic nie ujawni na e3 w związku z tym tytułem on to zrobi. Jednak myślę , że takiej potrzeby nie będzie , Gta comming!! Jestem święcie przekonany. Myślę , ze to może być też zabieg marketingowy który nakreca Hype wokół e3 , wkońcu to już w czerwcu. Zapewnie dzięki takim wiadomościom więcej osób będzie oczekiwać szczególniej na targi itp. Gta zagościło się w społeczeństwie masowym na dobre i mam nadzieję iż z niego szybko nie wyjdzie.
Narazie pozostaje czekać ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz