wtorek, 12 kwietnia 2011

Operation Flashpoint: Red River / tryb co-op i nie tylko

    Właśnie pooglądałem filmik z OP: Red River pt. "Co-op Search and Rescue." 
Warto pooglądać zanim przeczyta się moją notkę.
Trailer jest bardzo fajnie zrobiony. Pokazana jest czysto rozgrywka a nie jakieś trailery , które maskują wody. Ok , pooglądałem filmik , na co zwróciłem  uwagę?

CO-OP
Napewno co-operacja będzie mocnym aspektem. Moje pierwsze skojarzenie to jak ze znajomymi graliśmy w Bad Company 2 w tryb "gorączka". Akurat właśnie we 4 graliśmy taktycznie podchodząc do niszczenia punktów przekaźnikowych. Jednak to robiło się monotonne z czasem. Zmieniały się tylko mapy , rozgrywka ta sama (pomijam inne tryby gry , które mi nie podobają się). Baaaardzo chętnie pograłbym w co-op w takie właśnie misje. Np we 4 uderzamy w miasteczko i mamy uratować kogoś. Bez olbrzymich eksplozji , bez masy skryptów. Poprostu otwarty świat podczas misji i możliwość wykonania misji na XYZ sposobów. Byłaby tutaj różnorodność misji , mam nadzieję , że całą kampanie będzie można przejść w trybie współpracy. Jak gram sam to jednak wole rozgrywkę a'la Call of Duty. Jednak grając ze znajomymi możemy na wiele sposobów przejść taką misje. Ogień krzyżowy , zastawiać pułapki na czołg i wiele więcej. Jest to ogromny potencjał , gdyż takich gier jak na lekarstwo. Do tej pory nie interesowałem się tym tytułem , jednak teraz zwrócę baczniejszą uwagę na niego , ze względu właśnie na ten tryb, premiera już 21 kwietnia , więc niedługo pojawią się pierwsze recenzje.

Otoczka wizualna
       Filmik pokazuje iż źle nie będzie , aczkolwiek fajerwerków nie będzie. Screeny oczywiście są śliczne , jednak dobrze wiemy jaka jest różnica między podrasowanymi screenami a rzeczywistą rozgrywkę.Więcej powiem jak pogram.

Obawy
  • Niska sprzedaż - czy jest jeszcze spora ilość fanów takiej rozgrywki? Obawiam się iż różnie może z tym być , mam nadzieję , że część fanów bc2 kupi tytuł  ze względu na ciekawy co-op , który mnie bardzo kusi! Jednak ja nie jestem w stanie kupić miliona pudełek. Dużo zależy właśnie od powodzenia co-op , różnorodności misji , gdyż single kampania samemu taktyczna nie da dużo frajdy , człowiek może się zanudzić , jednak grając z kolegami na headsetach można kombinować , taktykę ustawić itp, wiecie o co chodzi. Sprzedaż tego może być "po znajomości" , kolega rzuca propozycje , reszta się zgadza i gramy , nie lubię grać co-op z przypadkowymi osobami , które bardzo często nie mają pojęcia o rozgrywce , grają a'la rambo itp. Wole wiedzieć kto strzela za moimi plecami i wiem , że jak krzyknę "Padłem" ktoś w chwile mnie postawi i gramy dalej.
  • Jakość produktu -Ostatnia część Operation Flashpoint była klapą jak dla mnie, stąd me obawy. Oprócz F1 2010 ostatnio Codemasters nie wypuściło na rynek niczego porządnego. Graficznie , dźwiękowo nie powinno być źle , aczkolwiek niestety spodziewam się gorszej oprawy niż w BC2. Oby produkt nie był zabugowany i nie było jakiś lagów w co-opie. Zdaję sobie sprawę iż ciągle pisze o tym trybie , ale to dla mnie jedyne co może zaoferować ten produkt.

Podsumowanie
   Gra wybitnie się nie zapowiada , jednak dla fanów taktycznych strzelanek i współpracy z kumplami może dać wiele frajdy. Jestem dobrej myśli ogólnie gdyż widziałem gdzieś iż gra w pierwszej recenzji dostała 8/10 , czyli źle nie będzie. Narazie pozostaje czekać na wiadomości dalsze i recenzje  !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz